| [ محل مراجعه جهت دریافت خدمت :] |
|
| برای دریافت چه خدمتی مراجعه نمودید؟ |
|
| واحد محل مراجعه |
|
| نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار : |
|
| نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت : |
|
| انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی : |
|
| نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه : |
|
| امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت : |
|
| به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات -نظرات و پیشنهادهای شما : |
|
| راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها : |
|
| دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد : |
|
| تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم " رسید خدمت" |
|
| میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت : |
|
| نظم - ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت |
|
| دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه |
|
| [ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری به بخشهای مختلف] |
|
| احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت |
|
| احساس رضایت از خدمت دریافت شده : |
|
| جنسیت |
|
| رده سنی : |
|
| میزان تحصیلات : |
|
| شغل |
|
| شماره تماس و کد شهر: |
|
| [ پست الکترونیک(ایمیل):] |
|