بیانیه راهبرد مشارکت عمومی شرکت آب منطقه ای ایلام
شرکت سهامی آب منطقه ای ایلام در جهت انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی و توان کارشناسی خدمات باکیفیتی را به شایستگی و در چارچوب وظایف قانونی خود به ذینفعان ارائه نماید. چشم انداز سازمانی ما آن است که همواره بعنوان یکی از بهترین شرکت ها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم. ارائه خدمات علمی ، دقیق ، کارشناسی ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش های سازمانی ما قرار دارد.
هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم، نیازمند توجه کامل مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد های حاصل تعاملات دوسویه ، انتخاب راهبرد های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکان پذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.جلب مشارکت و کسب رضایت مردم در بالاترین سطح ممکن و تلاش در جهت رعایت کامل منشور حقوق شهروندی در حیطه وظایف و فعالیتهای شرکت
درگاههای مشارکت عمومی
در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی شرکت آب منطقه ای ایلام برخود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین ، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان را گردآوری و راهکارهای افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. شرکت آب منطقه ای ایلام تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.
بستر های تعاملی شهروندان برای اعلام نظرات و پیشنهادات ، انتقادات و شکایات عبارتند از :
راهبرد مشارکت شرکت آب منطقه ای ایلام در دومین جلسه کمیته سلامت اداری مورخ 1398/04/17 بشرح ذیل مورد تصویب و موافقت نهایی قرار گرفت: